Det är åtminstone vad Seth Godin säger i sin nya bok. Att nå blivande kunder med massiv reklam är förlegat menar han. Istället ska man så ett idévirus och sedan gör kunderna resten. De sprider idén vidare och plötsligt har man nått ett stort antal människor med sitt budskap.

Funkar det? För att testa idén har Seth Godin skrivit en bok om ämnet. En bok som helt gratis sprids genom nätet. Folk läser den och gör som jag sprider idén vidare. Här hittar du boken. Den finns också att köpa som en vanlig bok.

Det är en idé som är värd att prövas för ni är väl som jag trötta på all massreklam som når en?

Hur man gör? Ladda ner boken och läs!

Är du intresserad av andra gratis e-böcker, klicka här!

Läs även andra intressanta åsikter om , , ,

Tags: , , ,

Leave a Reply

You can use these tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>